Here we go again..

HELVETES JÄVLA SKIT! Är det för mycket begärt att få vara frisk & lycklig på en och samma gång? Ännu en gång är jag upp över öronen förkyld (väntar bara på att febern ska bryta ut i princip) Har kurerat mig hela dagen med mängder av te med honung i och hoppas på underverk till imorn bitti då jag ska tillbaka till jobbet. Har varit ledig i 4 dagar nu men känns som mycket längre, jävligt skönt. Behövde verkligen få vila ut och spendera lite tid med min nära & kära. Har hänt väldigt mycket runtomkring också den senaste tiden och behövde nog faktiskt vara lite ledig och få rensa tankarna lite och verkligen gå igenom allting. Sen är det själva fan att man ska bli dålig när man ska tillbaka till jobbet men men. Det ordnar sig de där med.

Idag har dom äntligen lagt klart golven i lägenheten också så imorgon ska jag flytta sista grejerna och äntligen spendera första natten där :) Är ju galet pedantisk av mig så kommer nog hålla på hela natten för att få i ordning allting, kan verkligen inte bo stökigt. Och sova verkar jag ju inte vara i större behov av längre? Har sovit bra nu när jag varit ledig men här sitter jag nu: Ännu en natt och är inte ett dugg trött!

Va & köpte hemmabiosystem idag också, LG i blanksvart fick det bli :) Har bett bror lite snällt att "installera" det åt mig på torsdagkväll!



Ska kika lite scrubs nu och dricka ännu en kopp med honungste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0