Ledig dag..

Jajemen, idag har jag varit ledig (enda dagen den här veckan) så började dagen med att sova till strax efter ett sen kom Elin hit så åkte vi till country house & kika lite, fick även med mig en söt liten ängel hem som ligger i bokhyllan nu. Sen åkte vi vidare till affair och kikade lite. Hittade inte särskilt mycket där faktiskt. Sen åkte vi till ica maxi och köpte mat. Korvstroganoff med ris blev det :) Hann med en liten solning också innan jag skulle ha filmkväll med Denice & Sahlin hemma hos mig. Inte varit samlade sen i lördags så va på tiden ;) Haha. För jävligt nu när alla 3 jobbar igen och försöka få ihop tider att ses på.

Nu har även nya IKEA-katalogen släppts och jag bara längtar till jag hinner springa in i varuhuset och kolla nya rummen och alla nya saker vi fått in :) Jag hinner nästan aldrig gå in i varuhuset innan jobbet eftersom jag är en jekel på att sova och sen slutar jag oftast vid stängning. Å andra sidan är det ingen idé att kolla in grejerna fören lönen har kommit ;) Ska köpa en matta, hylla, en hatt & skohylla. Sen tapetsera i köket men de känner jag ingen större panik över än faktiskt.

Haft en kanon dag iallafall och är redo för helgen som kommer: JOBBA! Har även bokat in en vin & filmkväll med Emelie på lördag kväll. :) Blir inge utgång för min del dom närmaste 5 helgerna för jag ska jobba varje helg, varav en vecka i Helsingborg på deras nyöppning av IKEA! Ska bli så jävla kul. Sova på hotell en hel vecka, njuta av deras frukost, jobba arslet av sig och sen bara sova! ;)

Har kollat klart på första 6 säsongerna av one tree hill nu och vet inte riktigt hur jag ska fördriva mina kvällar/nätter utan de, haha. Va in på cucirca.com och skulle fortsätta med säsong 7 men efter 20 min av första avsnittet kom de upp nån varningstext och sen dog datorn :S Så vågar inte riktigt gå in där igen. Haha! Camillo ska fixa min dator på söndag så får försöka hålla den i liv fram till dess iallafall..


Nattinatt!


(Vart tog den härliga brännan vägen btw?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0