Ni <3

Dom vackraste och mest underbara människor som nånsin satt sin fot på denna jord. Ni vet alltid hur ni ska bete er när jag är just såhär. Vilka ord ni ska säga & sättet ni lyssnar på vad jag har att säga gör mig lugn i hela kroppen. Ingen sa nånsin att livet skulle vara lätt men ni gör allting så mycket lättare för mig. I eran tillvaro ler jag alltid inombords, även då regnet öser ner & molnen är svarta så lyser solen alltid på er. Jag vet inte hur ni gör eller hur ni orkar men att ni aldrig ger upp gör mig stolt men framförallt glad.

Det är det här man kallar äkta vänskap, jag kommer alltid uppskatta er för exakt dom ni är.







Vänskap är kärlek utan vingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0