Kors i taket..

.. Det kan man lugnt säga. Jag har äntligen fått en lägenhet, har gått emot alla mina principer med att ta en hyresrätt igen men finns inte så jäkla många insatslägenheter i Västerås i dagsläget och jag orkar seriöst inte vänta på en längre heller. Så mitt "tillfälliga boende" blir om ca 2 veckor på Svärdsliljegatan. Lägenheten i sig är ingen top notch lägenhet men jag har valt att acceptera de så länge. Tänker inte lägga ner nå större summor på att göra nå med den heller men det ska verkligen bli spännande det här, det är en äldre lägenhet så har tänkt göra det i en äldre stil också, lite lantlig stil så, tror det kan bli helt okej ändå! Ska bli en jäkligt kul utmaning. Jag älskar ju allt vad inredning heter och att ändra något som jag anser ser ut som skit i dagsläget till något helt okej utan att det ska kosta för mycket ska bli jäkligt kul :)

Dessvärre så vill inte min mage riktigt hänga med i mitt tempo längre :( Har med all sannolikhet magkatarr, hade sjukt ont i magen i förra vecka i 7-8 dagar typ, så gick det över nån dag men nu är det tillbaka. Så va bara pallra sig till apoteket och köpa medicin. Får max ta en tablett om dagen men skulle behöva typ 4! :/ Försöker lura min kropp att jag tar en sak i taget men jag tror jag misslyckas.



Nu ska jag kika one tree hill och sen sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0