Like a bomb..

Kom hem för en liten stund sen, har varit hemma hos bror & kollat film, den jäkeln drar till Grekland imorn i 8 dagar! Lagom avis med tanke på att jag inte har nån semester i år! Ett beslut jag ångrar i dagsläget, ja! Förhoppningsvis blir det en sista minuten vecka i slutet på Augusti :)

Iallafall, när jag kom hem så ligger det 3 stora ikea-kassar på golvet med både lakan, handdukar & lite inredning från förra lägenheten. (BOOM) Inte sett grejerna sen jag packa ner det och vet faktiskt inte om jag vill packa upp det heller? Det var ju våra saker.. Kan låta jäkligt fånigt men det är så många minnen i allt. Väldigt många fina sådana men jag vet inte om jag orkar gå igenom det nu? Har varit väldigt mycket den senaste tiden och de känns som att det räcker att ta tag i och gå igenom för nu.

Flesta av möblerna kommer jag iallafall inte att ha i lägenheten, har bestämt mig för att köpa nytt. Det finns däremot en sak jag ska behålla och det är den kanonfina tavlan Mariella målade till oss. (Kommer en bild på den när jag hängt upp den)

Nej, ska sova nu & försöka glömma dom hemska ikea-kassarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0