Oj oj oj..

Kasst uppdaterat senaste tiden, jag vet. Men solen och värmen är äntligen här så de dagar jag inte jobbar så har jag mest varit ute å stekt faktiskt. Östra holmen eller ute på mälaren i Jims båt. Helt jävla fantastiskt! Jag älskar verkligen sommaren och värmen, det gör mig riktigt gott och får mig att se saker och ting från ett ljusare perspektiv. Fasar verkligen redan inför den hemska hösten.

Jag är en hejare på att skjuta upp saker & ting, känslor likaså ärenden och då kommer ångesten lagom till höst. Är äntligen ledig imorn så ska faktiskt ställa kl. på nio & gå upp och göra dagens to-do så har jag hela dagen till att sola och bada sen. :)


Time for some change, all or nothing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0