Sunday morning..

Vaknade milt sagt till stress & det är aldrig bra inledning på dagen, skulle ha börjat jobba 12.30 trodde jag men tydligen så hade dom gjort ett passbyte på mig utan att säga nå (glömt) så fick ett oroligt samtal från Johan imorse vid 11 där han undra vart jag va. Skulle tydligen ha börjat 10! Just då kände jag att det här kommer bli en så jävla dålig dag men lyckades ta mig ur mitt lilla mörka moln ;) Lite stolt faktiskt över att jag äntligen kan lyckas ta mig förbi det och joba på som vanligt.

Blev en härlig filmkväll hemma hos Emelie & nu är jag hemma och ska kika OTH sen sussa, börjar jobba 8.45 imorgon och ska ha utbildning med 3 nyanställda så det gäller att va på alärten ;)

Haft en helt fantastisk helg med mycket skratt, rosé & mys. Va verkligen välbehövt! Jag & regn är i vanliga fall samma sak som en depression. Men inte den här helgen! :) Imorn efter jobbet blir det att åka och köpa målarfärg, flyttar ju som sagt på fredag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0