WHAT A F*CK?!

Har fått jävligt mycket gjort idag inför flytten på fredag och det känns jävligt bra kan jag säga, men det ska som sagt alltid vara nåt! Det går inte en dag utan att det ska skita sig!! Orkar inte ens skriva om vad som hänt för då blir det en hel uppsats av aggressioner och fula ord.

Sova kan jag inte heller göra, ska upp om 7 timmar och jobba men kan fasen inte sova! Hade ledig dag idag dessutom så såg verkligen fram emot att få sova ut, men nej efter att ha sovit i sisådär 6 timmar så vaknar jag och kan inte somna om. Känner ju att hela kroppen tar stryk av det här :( Så om någon har nå sömntabletter på lager så send them over. Har testat allt annat som varm mjölk, en kopp te osv osv = Not working!

Fick iallafall en bra nyhet nyss, mina tjejor är redan på väg hem från deras lilla roadtrip :D Och en annan sak som är lite roligt: Fick för mig att jag skulle hämta grabbarna på Arlanda torsdagnatt 02.15 och tänkte inte så mycket mer på det, så kommer Elin förbi idag och börjar snacka om att dom kommer hem imorn natt. Jag skratta åt henne och sa nej nej, torsdagnatt. Jag vet, jag ska hämta dom! Gick väl några minuter innan Jim ringde och sa: Fina, det är imorn-natt du ska hämta oss, inget annat. Och nån timme efter det ringer Kusen: Fina förfan det är imorn-natt vi kommer! Haha kul om Elin inte sagt nåt då hade dom stått där på Arlanda imorn-natt utan skjuts hem. ;) Jag hade aldrig svarat om dom ringt från Grekland en natt, då hade jag tänkt FYLLESAMTAL och sedan tryckt bort dom. Haha.



Blir ännu en mer eller mindre sömnlös natt till One tree hill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0