Bättringsvägen?

Ja mer eller mindre iallafall, ingen feber längre iallafall, däremot djävulskt ont i ryggen. Jag har fått mer eller mindre nackspärr och jag har väldigt svårt för att komma ihåg det när jag gör saker som t.ex när jag kör bil så har lyckats förvärra det aningen, samma sak när jag jobba idag: Jag vrider på nacken utan att tänka på det! På något sätt har jag iallafall lyckats få ont i ryggen av det här också så känner mig halvt handikappad emellanåt! :/ Ett tag på jobbet så trodde jag nästan att jag inte skulle orka lyfta en bricka ens en gång utan att ryggen skulle ge vika! Men men, jag klara det galant.

Blev ingen lägenhet idag heller, tyvärr. Tyckte den låg för högt i pris med tanke på renoveringsbehovet & nån annan la utgångspriset! Bättre lycka nästa gång!

Efter jobbet har jag bara varit hemma med papi (: Vi grillade lite, kollade på konserten för Victoria & Daniel och åt glassbåtar! Pappa älskar glassbåtar så när han hörde glassbilen sprang han ut för att köpa 10-pack till mig & han. Men vi åt faktiskt bara en var! ;) Även fast jag bor hemma med båda mina föräldrar så känns de knappt som jag ser dom. Och igårkväll åkte mamma med jobbet på forsränning och är inte hemma fören imorgon bitti så jag passa på att ha lite kvalitétstid med papi <3

Nej om man skulle stänga av äckliga filmen RAW så kanske man kan sova inatt, ska trots allt upp om 6 timmar igen för att jobba! Sen väntar det en lite efterlängtad utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0