HerreGud!

Jag måste ha världens sämsta jävla immunförsvar. Ännu en gång är jag sjuk: Galet förkyld, lite febrig, ont i bröstet & ont i nacken. Jag fattar inte. Tycker jag tar hand om mig själv hyffsat ändå och försöker få i mig en helt okej kost men tydligen så räcker inte hyffsat. Tänker absolut inte ligga hemma och tycka synd om mig själv. Ska ta en alvedon nu och sen åka & jobba imorn! Punkt slut. Låg ute i solen i stort sett hela dagen innan jag fick så ont i nacken att jag mådde illa så va bara att gå in och lägga sig i sängen. Och där har jag legat sen dess mer eller mindre.

Har precis kokat mig en kopp té (för typ 5e gången idag) Börjar tröttna lite på vanilj té nu. Inte okej, så ska nog köpa hem lite lösvikts té imorn, rabarber grädde.. Smaskens! 2 absoluta favoriterna.

Ska på lägenhetsvisning imorn bitti också innan jobbet (håll tummarna) Har 3 lgh visningar till i nästa vecka så något köp lär det väl ändå bli? ;) (en är som sagt min om jag vill ha den, så vi får se)

Ska gosa ner mig under täcket nu med en vetekudde runt nacken & hoppas på underverk till imorn bitti.



Oskar Linnros - Från och med du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0