Hmpf..

Dagar då jag känner som jag gjort halva dagen idag brukar jag alltid ta mig en powerwalk för att rensa huvudet på alla mina funderingar & tankar och det brukar hjälpa. Men idag gjorde det fasen inte de :/ Blev nästan bara mer frustrerad och depressionen låg jobbigt krypandes över mig. Men efter lite mat i magen så släppte det någorlunda. Träffade Elin & Kusen vid 55an för lite kvällsmat och Kusen konstaterade att jag nog borde börja typ boxas eller liknande. Och han har nog fasen rätt. Eller så köper jag mig en sån slagsäck istället och hänger upp i garaget eller nå. Har så mycket aggressioner i mig som jag inte får ut nånstans just nu & tror det skulle hjälpa mig. Typ slå ur mig allt agg jag har i kroppen! Haha.

Nu ska jag kika vidare på OTH, men MÅSTE komma i säng i tid idag, upp strax före 9 imorgon. Jag ska nämligen till jobbet! :) Och efter jobbet blir det personalfest. Ser fram emot att spöa cheferna i brännboll ;) Haha. Sen avslutas nog morgondagen på Bill & Bob, ska ju som sagt va kanon väder hela dagen/kvällen. (Jag börjar se ljuset i mörkret nu känner jag)

Mamma gjorde mig lite glad nyss iallafall, hon sa att det såg ut som jag varit utomlands för jag är brun som en pepparkaka ;) Så shortsen och linnet glider på imorgon så införskaffar jag mig lite mer färg imorn bitti på vägen till jobbet. Sen blir det att kuta upp på terassen på rasten!



(Jag & Sahlin i Gbg för några veckor sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0