Now or never?

Nu eller aldrig? Jag tror nu men aldrig på aldrig. Allt har sin tid & har man tur så kommer aldrig någonsin existera.

Har varit duktig tjej idag & tvättat & diskat, mest för att fördriva tiden och för att jag inte kan spendera all ledig & vaken tid till att kolla på OTH då jag redan är inne på slutet av säsong 3 och måste be Zabina om resterande säsonger, haha.

Igår spenderade jag & Elin större tid nere på stan (livsfarligt) åkte hem med 5 kassar fulla med nya kläder! Mycket av det på rea så känns någorlunda okej iallafall. ;) Men när jag kom hem insåg jag att garderoben och byrålådorna nu faktiskt är överfulla så drog med mig Elin ut till ikea för att köpa trådkorgar! Så nu har jag fixat ytterligare lite plats till ytterligare lite mer kläder ;) den passade nämligen perfekt i garderoben. Dags att göra ett rens kanske men jag orkar inte & vill inte, får ångest av att slänga kläder! Kanske använder dom någon gång lite längre fram ju?!

Nog om det, har blivit lite småkrasslig vilket känns sisådär. Förkyld som bara den och inte nog med de, imorse vaknade jag upp av att jag hade ont i bröstet också! :/ Kurerar mig så mycket jag bara kan med té och esberitox. Jag ska inte bli sjuk!

Nu ska jag ta & göra mig i ordning, ska strax iväg till Pizza Hut för ett möte med Ikea! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0