Shoppingbegär!

Fick ett sånt plötsligt ryck av att jag ville köpa lite nya basketlinnen & kom på att jag hitta 2 stycken för nån vecka sen som jag tänkte klicka hem men såg det inte som en prioritering då. Men idag kändes det som en bra dag för nya linnen, då är dom självklart slut!! :/ Så jäkla surt, så nu sitter jag här lite smått besviken på mig själv faktiskt. Jag som i vanliga fall är så impulsiv ska straffas för jag faktiskt övervägde om jag hade ett behov av det! Typiskt. Jobbar hela veckan också så hinner inte ner på stan heller för att leta lite nytt & fräscht. Hann med en middag med fröken idag efter jobbet iallafall, blev en tonfisksallad på Gränden! (: Satt inte helt fel. Jag tappar ju helt sug efter varm mat/mat överhuvudtaget när det är såhär varmt ute så det var min första riktiga måltid idag!

Midsommar var hur lyckat som helst (fram till jag decka dvs) Haha, styrde en grym 5-kamp som uppskattades sjukt mycket av alla gäster :) Bra väder på de, alkoholen flöda & musiken på högsta volym. Älskade sommar! Jävligt drygt att städa dagen efter däremot, höll på i princip hela dagen. Fick moppa golvet säkert 5 ggr för det va så jäkla kladdigt. Men det var klart värt det, jag har lärt mig något av det här också, varannan vatten är obligatoriskt om man ska börja dricka tre på dagen och dessutom stå sig till sisådär 2,3 på natten! ;)

Nu ska jag kolla på OTH, ta mej en ballerina och sen sova, ska upp vid halv 8 imorn!



One year ago.. Still feels like yesterday! GOD; how I miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0