Söndag.

Jajemen, söndag = vilodagen! Och jag kan lova er att jag inte gjort en endaste vettig släng idag. Har legat i sängen hela dagen! :) Mamma väckte mig vid två nångång och fråga om jag inte ville ha grillad lax & färsk potatis, det var i princip enda gången jag gick upp idag!

Utgång igår vilket nog förklarar mitt slappa humör idag. Hade iallafall riktigt trevligt & en karatefylla blev det. Lyckades tappa mobilen (tydligen!) hemma hos Kusen så när vi kom ut på krogen så funka inte min mobil helt plötsligt och jag blev rasande. Visade sig att batteriet hade ramlat ur så fick åka dit inatt och leta fram det, haha. Låg för övrigt under hans kyl (inte konstigt att man inte hitta de)

Fyllekäket bestod av chips & beasås, haha. Vilka jäkla kombinationer man kommer på ibland.

Har drömt underbara (lite konstiga också) drömmar nu under dagen. Drömde bland annat att jag träffat en kille en gång i tiden på en fotbollscup som hade beslutat sig för att hälsa på mig medan jag i min tur var i nån annan stad än Västerås. Iallafall, vi träffades och alla känslor vi hade för varanda bubbla upp igen. Känslan av att vara kär är helt fantastisk. De enda sjuka med den här drömmen va att jag inte kom på vad han hette, vart han egentligen bodde eller hur gammal han va.. Och vi hade beslutat oss för att satsa på det här. Haha så jävla sjukt!

Jag kunde däremot dra en slutsats av drömmen när jag vaknade:


Jag vill bli kär! Ta chansen att ge någon annan mitt hjärta igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0