UPPGIVEN!

Känns som allting hela tiden skiter sig för min del. Så jävla nära på att ge upp nu! I'm not born as a quitter men hur jävla länge orkar man?

Lyckades dessutom sova bort halva dagen för jag låg uppe i princip hela natten och kollade OTH. Elin kom hit vid halv ett och banka på mitt fönster och tvinga upp mig ur sängen, och tur va väl det annars hade jag missat all sol idag. Spenderade halva dagen på Kajen med en sallad & latte. Och bitter och envis som jag är besökte vi även solariet så jag kunde ta igen att jag missade förmiddags-solen ;) Kom hem för en stund sen och bläddra igenom tidningen, mest för att kolla hur uppdateringen med vädret inför midsommar ligger och vad ser jag? JO skinande sol hela dagen imorn och jag jobbar 10.30-20!!! Sånt gör mig galen. Hatar att missa soldagar! (Nu låter jag som världens mest kinkiga & patetiska människa) Men att stå inne och jobba en solig dag gör mig lite smått deppig. ("Missuppfatta" mig fel, är glad över mitt jobb men inte soliga dagar)

Och vad tror ni? Kommer vi få sol på midsommar? Än så länge ser det ljust ut, sol med lite moln men självklart är det väl en sån dag meteorologerna kommer ha fel på. Bara för man dragit ihop ett gäng för lite grillning & 5-kamp.

Nog dags för mig att sluta skriva nu, känner att jag inte har något vettigt att bidra med mer än massa gnäll.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0